hejhallo

sitter i fjällstugan och har ätit mig mätt för en vecka framöver.
Lovet här har flugit iväg, vädret har varit helt underbart, igår satt jag i backen nästan hela dagen och vilade mina ben. Dock kom förkylningen då.. idag blev det alltså ingen åkning eftersom jag vaknade tidigt och blödde näsblod gånger 1000 (mitt förkyldningsbevis), hade ont i halsen och var allmänt slö.
Men inte satt vi hemma för det inte, vi for över till andra sidan fjället och träffade släkt och vänner. Där var det lotterier och massa tävlingar. Sedan blev det fika hos trevliga tre-meningar som jag inte träffat på en evighet och nu är jag hemma här.
Ikväll väntas tv, packning och ev lite plugg. De sista får vi se.
// sigeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0