bror blir stor

hejsan, nu så funderar jag på att se på ett paradisehotel avsnitt, och sen så måste jag sätta mig och slå in min lillebrors paket, för när han vaknar så ska vi gratta han, och han är inte den som vill sova så länge på morgonen. Han kommer få en superpresent, kommer bli så roligt och se hur han reagerar när han öppnar kuvertet, men vad det är berättar jag inte nu, utan tidigt i morgon bitti!
jag bjuder på en bild från egypten, då gick jag i 8;an och klas i 5;an, men nu är han inte så liten längre, för idag så fyller han 13 år. Även grattis till sandra som fyller 16, nu är hon lika stor som oss. /Signe

Kommentarer
Postat av: ?

14 :o

2009-12-20 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0