vissa dagar längtar man till

jag har typ inget liv, igår slutade vi 20i3, lämnade in min dator på skolan typ 8, den skulle vara klar före lunch, gick tillbaka när jag hade ätit, men nä, då hade dom inte börjat med den. när jag slutat satt jag kvar på skolan till 5i4, fick min dator vid halv, men nu har jag fått den iaf, med winodws7 också så det känns bra. när jag kom hem gjorde vi tacos,mumsss! gjorde även smörgåstårtan som jag o sigisen ska äta idag:]]]] undra om det finns något kvar när vi ätit? iaf, la mig och såg på talang, men råkade somna och vaknade när pappa satt o såg på något och typ pratade med mig? nu ligger jag halvvaken och tjockar mig med godis:] idag någongång kommer sigisen hit då ska vi göra det sista på smörgåstårtan, ätaätaätaätaäta, sen blire väl chips o nå gö sen ikväll, hoppas även att filip och david kommer förbi någongång:)PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0