livet är bäst!

på jobbet idag har vi gjort slappa men dryga saker, först klippte vi hela kyrkogården och det gick ganska fort, efter det vattnade vi gravar och fortsatte även med det efter lunch, när vi vattnat klart fick vi plocka bort fula blommor från gravar.. när jag slutat for jag hem och duschade, packade mina saker och väntade på att pappa skulle komma hem, när han kom hem så skjutsade han mig vidare till stöcksjö där jag sedan va med trevligt folk, vi badade, såg på tv, gjorde mat, åt, for o köpte godis, badade o bastade en mycket trevlig kväll! synd bara att jag var tvungen att fara hem så tidigt eftersom att jag jobbar, men sånt är livet, det kommer fler dagar. tog tyvärr inga bilder ikväll. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0