hon gjorde de,

JAG FICK G PÅ MATTE NATIONELLA.
Gick till läraren och frågade om det var ett G, tyvärr sa han. Vi pratade lite snabbt om vad som skulle hända nu osv.. jag deppade ihop, kände att skolan sög ännu mer och var arg på mig själv.
Sedan säger läraren att det bara var 1 poäng ifrån och att jag har en chans, kanske att han kunde sätta ett poäng mer på en av uppgifterna.
Ett tag senare kommer läraren och säger att han har hittat en uppgift som han inte rättat, en uppgift med två poäng! Det räddar mitt mattebetyg, jag slipper omprov dagen innan skolan, sommarskola osv.
Så, jag fick alltså G och nu så ska jag plugga spanska, att jag får G på de är dock inte lika stor chans.
Sigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0