januari

hemma fån fjällen, veckan där har varit bra. Mycket snowboard och skidåkning, dock var inte alla backar öppna eftersom det blev en lavin!! Men överlag har det varit helt okej, mamma har fyllt år så tårta och massa annat gott.
Idag har jag slöat, gick en sväng med sarisen och köpte glass som blir att äta ikväll, efter träningen.
Lovet kommer gå snabbt och kommer snart vara slut, på fredag blire linkanpinkan, först stan och sedan 2 träningspass på iksu, och efter de ska vi äta och chilla som aldrig förr!!! :D
låter faktiskt super i mina öron! :D
nu så ska jag laga mat... det är bara jag och pappsen hemma nu under dagarna så vi gör lite varanann måltid, kebab ska jag bjurra han på! GÖÖÖA

Kommentarer
Postat av: maria

TAGGAR NÄR VI SKA TILLFJÄLLEN :D :D :D

2011-01-04 @ 19:00:23
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0