det jag saknar allra mest

hejhopp, vi kom just hem från badet, och jag är överlycklig att mina underbara kusiner är här.
Vi sitter just nu och spelar lite wii, och bara snackar. Jag sitter också och kollar igenom alla alles bilder från turkiet, och jag saknar allt så jävla mycket, jag saknar att vi tre alltid vara med varandra i skolan, och alla minnen vi skapat. kom igen nu tjejer, vi måste ses alla snart?!
Nu så ska jag fortsätta spela, för nu är det jag som ska visa hur bra jag är.
Sen ska jag slå in saras paket, och fixa det sista, justja jultomten emma var här och lämnade sitt paket, men inte än får ja öppna, det är faktiskt några timmar kvar!
puss signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0