dörrar

just kommit hem från maxi, vi gick omkring på affärerna där ett tag och jag hittade en julklapp till marcus, måste snart fixa signes och fias känner jag. signe gjorde min dag idag, sjukt underbart! när vi skulle gå ut från maxi så gick hon in i dom där dörrarna som öppnar sig, och nu har hon ont i huvet, okej visst, det är lite synd om henne, men är man klumpig så är man och det är väl inge fel med det? ska snart hoppa in i duchen sen göra någon mat med johanna tror jag och ikväll blir det att fara till böleäng och vara med pojken!(L) hare bra/sara

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, ni är bra knäppa ni!

2009-12-20 @ 22:42:48
Postat av: signe

sv; hahah magnus, jag knäpp? nejtack!

2009-12-21 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0