jag älskar julen

jag älskar verkligen julen, alla är på gott humör, all mat och alla fina julklappar som man får, och det är faktiskt ganska kul att ge bort också. Mamma, pappa och klas blev superglada över presenterna jag gav, och klas fotboll som han fick passar ju perfa tills han åker till spanien.
Även jag blev jätteglad över mina presenter, fick bl.a ni mobil (wihooo), 2 parfymaskar med bodylotion, kläder i massor, böcker, nagellack, pengar, smink och lite annat smått och gott!
Maten har vi också ätit, och jag älskar verkligen julbord, jag och wilma sitter uppe på mitt rum men funderar kanske på att gå ner och äta lite mer sen (aa)
jaja, fortsätt njuta av dagen och ha en super jul!
/julkramar från signe

Kommentarer
Postat av: Marre

Meh, Klas kan väl inte ta med bollen? Och varför blir jag kvar hemma?

God Jul!

2009-12-25 @ 01:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0