julen är över

igår var jag och mamma o sjöng i kyrkan, det gick väl ganska bra men det blev lite långtråkigt där ett tag, iallafall så bytte jag och signe julklappar, jag fick en stor och jag menar verkligen stor bild på oss två, hur fin som helst, tack sötnos! när vi sjungit klart for vi hem sen till kusinerna. när vi kom dit hade kalle redan börjat och eftersom att jag inte tycker att kalle är så bra så somnade jag, när kalle var slut så gick jag och mötte marcus av han fick jag en jättefin tavla, tack älskling! när jag kom tillbaka till kusinerna igen så spelade vi lite spel innan det var dags att äta, vi åt sen såg vi på karlbertil! när det var slut så började vi öppna julklappar, iår fick jag en inspelningssak så nu kommer jag kunna spela in när jag sjunger och spelar gitarr osv. pengar, presentkort på stadium gina och lindex, en väckarklocka som rullar iväg (nu kanske jag tar mig upp) prydnader, datakudde, hörlurar, pyamas, tjocksockar och ett äpple som man skulle bygga ihop, sen minns jag inte om det var nå mer, bilder lär komma senare, hann inte skriva något igår eftersom att jag fick migrän på kvällen och hade det även när jag vaknade imorse, så jag låg och sov till 3, eller okej jag hade varit vaken några gånger då, men ändå. nu känns det bättre iallafall och jag är ensam hemma eftersom att mamma pappa och johanna är hos farmor och farfar och äter. men nu tycker jag att dom kan få komma hem dom for runt 3 och nu är klockan kvart i 12. jag börjar bli less på att vara ensam, imorgon ska jag till stan och träffa marcus och kanske amanda, nu ska jag fortsätta se på tv, hare/sara

Kommentarer
Postat av: Pää

Buusigt kul :)

tråkigt att va själv.. Jag skulle ha varit där.

2009-12-25 @ 23:58:38
Postat av: yee u know who

jaaaa julen e över, jag fick ändå bäst julklapp, min mamma från sjukhuset!

2009-12-26 @ 00:00:12
Postat av: sara

sv; ja, det skulle du verkligen ha varit!

2009-12-26 @ 00:01:37
Postat av: sara

sv; men va skönt att höra! mår hon bra nu? vi får prata mer sen!

2009-12-26 @ 00:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0