snart drar stockholmarna..

vi sitter och pratar alla kusiner och jag kommer sakna alla så enormt nu när dom åker.Det har varit så mysigt att ha dom här, ikväll så har jag tränat och sen så har vi fikat och spelat en massa mario på wii, vi har det så himla mysigt tillsammans.Nu kommer arvid och ska krama godnatt, "för sista gången" det var vad han sa.. sötnos.
men wilma kommer ju faktiskt tillbaka snart, hon ska praoa hos mammsii så vi ses ju snart igen!
Nu så ska jag och wilma ligga och prata hela natten lång, så vi får se om jag tar mig upp imorgon, men det vill jag, för då ska jag nog vara med sara, och det var ett tag sen.
hare bra och sovgott!
puss SIGNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0