snö

känns inte som att jag hinner skriva så mycket längre och det känns lite drygt men aja, igår kom marcus hit iallafall vi åt middag sen gick vi till david, där såg vi på film spelade rockband? åt popcorn, efter det gick vi ut i snön och gick hem till mig, på vägen träffade vi signe och stannade för att prata med henne en stund. när vi kom hit så såg vi på film och drack julmust, intressant javet. marcus sov här i natt bara mysigt, vi såg kanske på 3 filmer innan vi somnade och nu har han ganska just farit hem. idag vet jag inte riktigt vad det blir, kanske fia? egentligen skulle jag bara vilja springa ut och hoppa i snön, men det kankse inte är så roligt ensam men aja, hoppas alla får en bra dag/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0