somna min lilla

nu sitter jag här nyvaken och funderar på att se på film igen, marcus for nyss hem, vi gjorde väl inte så mycket men vi somnade som vanligt iaf och det var grymt mysigt! imorgon ska jag signe och david till obbolaskolan och hälsa på sen ska jag och david till stan, fortfarande ingen julkänsla och det känns som att jag inte kommer hinna få det förns själva julen är över vilket känns lite drygt eftersom att det bara är jul en gång per år, bytte till min jultäcke idag hoppas att det kan hjälpa till litegrann, dock är det ganska fult men gulligt på samma gång. nä, nu ska jag se på film och sen sova, hare bra!/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla jäkel..

2009-12-21 @ 11:55:06
Postat av: Pää

din säng är mysig :]

2009-12-22 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0