stress

jag har ganska just vaknat, inte sovit sådär jättebra inatt, känner mig stressad för att jag inte har köpt alla julklappar och att vi har en inlämning i samhällskunskapen som ska in på onsdag, vi ska lyssna på ett radioprogram och skriva något om det? jag har inte börjat och jag vet inte vart radioprogrammet är, men så kan det gå. idag ska jag följa med signe till maxi, hoppas på att hitta en julklapp till marcus, sen när jag kommer hem måste jag försöka göra klart signes och fias. sen ikväll hoppas jag på marcus!! nä, nu ska jag göra mig klar, ska snart vara hos signe och jag har varken klätt mig, ätit eller sminkat mig och jag är väl inte den snabbaste heller. /sara

Kommentarer
Postat av: :D

bra blogg!:)

2009-12-20 @ 11:45:50
Postat av: Elina

fasen vad ni är duktiga på att uppdatera! :D

2009-12-20 @ 11:54:02
URL: http://elinan.blogg.se/
Postat av: sara

sv; visst är vi! :)

2009-12-26 @ 00:07:18
Postat av: sara

sv; tackar, fortsätt läs!

2009-12-26 @ 00:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0