att gå är inte alltid det bästa

imorse ställde jag klockan på 8, vaknade just innan vilket var ganska skönt för då slapp jag vara jättetrött när klockan ringde! iallafall så började jag och snöret gå till stan kvart i 9, "vadå, det skulle bli skönt med en promenad," jovisst.. när vi hade kommit en bit så såg vi en skylld "umeå 11km" då vart det för mycket, vi började klaga på vart vi hade ont och ju närmare stan vi kom, ju mer ont fick vi! benen värkte, fötterna värkte, ryggen värkte, nacken värkte, ja vi hade nog ont överallt! när vi kom fram vare inte så mycket öppet, men fian köpte ett par jeans på gina och ett par solglajjer på åhléns, sen åt vi faktiskt en stripsmeny på frasses, det hade vi verkligen förtjänat efter våran 4timmars promenad.. 2mil är inte illa att gå, men jag skulle inte göra om det! när jag kom hem åt jag gooo mat sen la jag mig ibadet, märkte efter ett tag att nästan allt vatten var borta,kul! sen när jag skulle fylla på vatten igen så vare typ bara kallt kvar, inte nice! nu ikväll har jag bara legat i sängen och sett på millennium, riktigt mysigt, nu har jag inge mer att skriva, hare bra folket.
hittade en nytagen fin bild på oss också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0