eftersom att det inte är sol ute..

min dag idag har inte varit annat än tråkig, vaknade halv 10 och hoppades på att den skulle vara vid 12, men nejdå, så jag gick upp och kollade på tv, åt nudlar sen gick jag ut med hunden, min hund är inte rolig när det är löptikar ute, fick dra han en lång bit hem, sen piper han bara, man blir ju less! när jag kom in med hunden bakade jag en kladdkaka, hur goo som helst! pluggade lite men det gick inte så bra, blir bara less.. lärde mig min gitarrläxa idag, så det känns bra! sen fick jag goo middag, kött och potatisgratäng(L)(L)(L) efter det fortsatte jag med mitt plugg.. kommit en bit på vägen men det är långt kvar, blir att fortsätta imorgon, sen har jag väl inte gjort så mycket ikväll, mest sett på tv.. imorgon ska jag o soifen sola, jag ska bli brunis! hare bra alla, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0