kusin,kompisar,cykel

kusin,kompisar,cykel SÅ HAR MIN DAG sett ut.
allting har varit väldigt bra bara, fick veta att jag och linn fick MVG på svenskan, jag tror tammefan de är mitt första riktiga MVG, utan nått minus eller något :D Eller ja, nästan allt har varit bra, man måste tänka på min och Linns VURPA.
För vurpa det var verkligen vad vi gjorde, blod och trasiga jeans och strumpbyxor.
Vi plåstrades om av underbara vänner inne på strömpilen, men sen blev det en hel del skratt också.
Det får man alltid uppleva med mina underbara klasskompisar.
kvällen har spenderas med världens bästa kusin och världens bästa kompisar. H E L T U N D E R B A R T
nu så ska jag och wilma sussa. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0