snöret..

snöret, sofia sundström klagar på att jag aldrig skriver här, fast jag inte har något att skriva om så tycker hon att jag ska göra det ändå, värt. iallafall, dagen idag har varit rätt seg, va hos skolsyster och måste tillbaka igen för säkert 6gången, känns sjuktdrygt! tog kvart över 2 bussen hem, när jag kom hem gjorde jag chokladbollar mumsssss! nu ikväll har jag tagit det lugnt eftersom att jag har ont i huvet. min dator slutade funka också, inte min dag idag, försöker titta på tv, bilden flumrar, men man hör vad dom säger iallafall, får vara glad för det lilla, pappa köpte chokladkrossglass till mig idag, underbart! imorgon skare bli spännande, vet inte om jag kommer kunna vara med på idrotten heller eftersom att min fot vill ha ont. i helgen ska jag o signe baka smörgåstårta, äta hela kvällen o bara hare bra, får kanske besök av nilsson o david också, det skulle vara trevligt, men nu orkar jag inte skriva nå mer, hare!

Kommentarer
Postat av: fiiiiiiia

vilken pudding!

2010-04-22 @ 10:09:16
URL: http://sssoofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0