allt är underbart!

har inte orkar skriva på ett tag, har slutat jobba nu iallafall och det känns ganska skönt! i helgen har jag tagit det lugnt och igår var jag med min finaste! jag for hem till han vid 6, sen for vi ut till stöcksjö och träffade massa trevligt folk, dom spelade vollyboll och fotboll, jag va dock inte med, är rätt förkyld, iallafall, när dom just spelat klart så började det regna litegrann, dom badade och jag o marcus kollade på, sen började det regna jättemycket och jag o marcus tog moppen till obbola, när vi kom fram var vi kalla, stackars marcus som inte ens hade jacka! vi bastade iallafall, mycket skönt! sen gick vi o la oss i sängen och såg på "kenny begins och the last song" och efter det sov vi, mycket skönt! imorse vaknade vi vid 11 sen gick vi upp och åt sen for vi hem till han, idag har vi tagit det lugnt, varit ute, skjutit en boll på en basketkorg, köpt glass och varit ute och gått, bara haft det mysigt, ikväll ska jag nog bara tare lugnt tror jag, ha en bra kväll alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0