hahaha ja nu

jaaa.. haha för ungefär 20 dagar sedan så var jag och millemy i turk, och lata som vi är har ingen fixat bilder även fast vi lovat hur många som helst. Men nu har jag tagit mig i kragen, dock så har nästan alla bilder fotats med milles system så hon får allt ta och skicka nån dag så bjussar jag på dem också!
Såhär taggade var vi när vi klev upp klockan 3 för att äta frukost.
Men vi hade ett finfint hotel i stockholm iallfall.
Men tilllslut satt vi på planet!
OCH KOM tillslut till värmen.
och besökte hamam första kvällen! galet najs!!!!


Vi stökade ner....tyckte nästan synd om städaren.
Tog balkongbiler, såklart!
ÅT- såklart.
JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DE VAR
Åkte båt!!!! OCH BRÄNDE MIG.heheh
spana ryssar:).ehehehe.........mums
vi var glada!
avslutar med 2 slitna tjejor med salva på läpparna.
Mer bilder kommer komma upp lite då och då.
Den här resan var iallafall något jag inte kommer glömma
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0