less på regn

måste nog ta tag i mitt skrivande.. förra veckan gick rätt fort, bara 3 dagar med lektioner sen äntligen helg igen! i torsdags var jag på bio med marcus makus och tomas, vi såg vampyr suger och jag tycker ändå att den va ganska bra! efter det for jag hem till marcus en stund innan pappa kom och hämtade mig, i fredags var jag med signe, vi gjorde smörgåstårta sen for vi till ph och va med johan, daniel, martin, benne, ph, sandra, vickan, vi såg på film och hade lite trevligt, på lördagen for jag o sigen till stan, vi skulle köpa mycket men jag hittade bara ett nagelack.. får nog fara på stan iveckan och hitta lite kläder och annat! på kvällen åt vi våran goda smörgåstårta och den var god! i söndags låg jag i sängen till 2, sen gjorde jag mig iordning sen for jag till folketshus och tillbringade min kväll där med laget, det var trevligt! just nu sitter jag på skolan och börjar inte än på ett tag.. har sen matte b och jag undrar hur det ska gå.. ha en bra dag alla, puss!
tänkte bara säga att min pojke är finast och att jag älskar han jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0