när jag är som lyckligast är jag med dig!

i onsdags for jag till stan, mötte älsklngen köpte två linnen, gick på ica sen gick vi hem till han, vi chillade ett tag, åt middag sen for vi iväg till hockeyn, marcusen jobbar där och jag o signe tänkte vara busiga så vi va där i tid, väntade ute tills signe kom sen var vi inne på en toa typ en timme, nice(Y) vi såg på matchen, löven vann mot luleå, efter matchen for vi till ica sen for jag o marcus till han, sov där och det va hur mysigt som helst! va hos han till typ halv 5 igår sen kom pappa o hämtade mig, halv 7 for jag till sigen och sen hade vi träning, idag har det inte hänt så mycket, vaknade vid 11, har än så länge bara ätit nudlar och snart ska jag väl duscha, för ikväll blire hockey igennn! löven, modo! nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska vakna, ha en bra dag alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0