sistaveckan

TÄNK ATT SOMMARLOVET SNART ÄR SLUT.
menmen, mitt sommarlov har varit hur bra som helst, det ena bättre än det andra.
Hoppas ert lov varit lika super som mitt!
Idag när sarisen vaknade åkte jag och hälsade på, vi tog en picknick på hennes bakgård med kakor och bullar och pratade igenom allt vi missat.
Nu så ska jag på innebandyn och det blir nog riktigt bra, är skittrött menmen.
Imorgon så ska jag upp klockan 8, har lovat att skjutsa pappa till stan eftersom han ska till fjällen eller ngt med jobbet.
Sedan blir det att träffa amy och sedan HOCKEY med sara.
På lördag ska jag troligtvis till maria och linkan och umgås med en massa, träffa och lära känna nytt folk och jag hoppas verkligen det blir av och blir superbra.
Rörigt inlägg, men ha en bra kväll iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0