NATTBLOGGNING

HEJIGEN..
det var ett tag sedan. Jag har ingen aning om varför de inte blivit några skriverier, jag har inget att skylla på. Sara kan inte lägga in bilder. Då blire tråkigt har vi kommit fram till. ehhe..
HELGEN har varit huuur skön som helst!! igår så började kvällen som en hemmakväll och jag bakade med modern, sedan så blev det långlånglång nattprommis med sara(y)
Nu så ligger jag och snackar med mina underbara tjejor som har spenderat kvällen här med mig. Nästan 100 ischoklad och 60 knäck gjorda. Sedan har vi ätit chips och "sett" film! :D
Imorgon blire laget på kvällen och lilla julafton. OCH idag så spelade vi också en supermatch, faaasen så kul det var. OCH vinst med 3-2=D
Nu så sitter vi och planerar fjällenresan som kommer ske i vinter, och peace and love tills i sommar, ahhhh så dessa tjejor är braaaaa!!
// signe (sara hälsar nog också) hehe linn och maria också!!!

Kommentarer
Postat av: maria

heta.

2010-12-19 @ 13:27:12
URL: http://kluriga.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag? :)

2010-12-20 @ 19:36:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0