kära skola.

känner för att jag måste skriva nu har inte gjort det på jättelänge, och tänkte att jag kunde göra det nu när jag ändå har tid.. i fredags for jag hem från skolan, sjuk osv... askul, när marcus hade slutat så kom han till mig ändå, känner mig fett dum eftersom att jag låg o sov hela kvällen.. men så kan det gå.. var hemma lördag och gjorde ingenting, söndag nästan lite så, bara lite förändringar, i måndags vare en dryg dag.. första träningen på två veckor, så idag har jag träningsvärk. igår gick jag o elina o åt på subway eftersom att skolans mat är så god.... sen på kvällen var jag med signe och fler ba mysigt! just nu sitter jag i fiket eftersom att vi inte har någon samhällskunskap, vilket gjorde mig lycklig när jag fick smset, snart gemu och jag taggar som fan................................ nej. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0