pluggisen här

jag är alltid bäst på att skjuta upp saker, att tänka nej men de löser sig.
Ja löser sig gör de ju oftast, idag när jag kom hem från skolan blev jag illamående bara jag tänkte på jobbet men ikväll har jag faktiskt jobbat, jag kan om jag vill.
Imorgon så ska jag fortsätta, för nu har jag pluggat som en gris i tre timmar ( okej de kanske inte är så mycket, men mer än vad jag gör på en vecka i vanliga fall ) så nu ska jag se tv och sen SOVA.
Mamma har även bakat världens bästa kaka, så nu äter jag den och dricker röd fanta ( hihi mooaaaa jag vet att du är avis)
Det skulle inte vara helt fel att hoppa i sandras resväska, hon drar till thailand på torsdag, bara skita i skolan och dra, ja när man kan göra så DÅ BLIR SIGNE GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0