så kuuuuuuuuuuul

ledig idag, känns inte annat än bra, hur skönt som helst att bara få ligga i kvar i sängen när man vaknat, en annan sak som dock inte är lika skönt är att jag vaknade imorse när johanna och pappa skulle ge sig av till gymmet, var då klarvaken och kunde inte somna om förns ett bra tag senare.. vaknade vid halv 8 igen och nu har jag inte kunnat somna om.. så nu ligger jag i sängen och väntar på att marcus ska vakna, har spammat han med sms men det har inte hjälpt eftersom att han har stängt av mobilen.. grattis! idag ska jag plugga, får se om jag orkar, funderar på att fara till marcus istället, mycket bättre! nu ska jag snart siga upp ur sängen, äta potatismos kanske? och baka chokladbollar om jag orkar, mummmmmmms! hihi, chao

Kommentarer
Postat av: Marre

Koncentrera dig på skolarbetet du!

2010-02-17 @ 11:56:14
Postat av: sara

svar; skolarbetet kan jag ta senare när jag känner för det;)

2010-02-19 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0