buuuuuuuurv

dagen började rätt bra med en sovmorgon, så galet trött på mornarna att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till, dagen idag har varit rätt dryg, först hade vi samhällskunskap, den rullade väl på och var inte så hemsk som den brukar vara, efter det hade vi datakunskap och värre än det kan det inte bli, datakunskap måste vara det värsta ämnet. efter det hade vi lunch, maten smakar bra som alltid.............. kort lunch sen hade vi engelska, engelskan var lite speciell idag, men den funkade iallafall, fick migrän som vanligt så jag for hem vid två. är så sjukt less på det nu så mamma har nu varit snäll och bokat en tid hos doktorn åt mig, så på tisdag klockan 1 sitter jag o sigelig på vårdcentralen igen. nu ska jag fortsätta äta mina nudlar, sen sova tidigt så jag kanske är pigg och kry imorgon, känner hur förkylningen börjar komma också.. chao!/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0