ahhhhh

JAG OCH MIN UNDERBARA KUSIN SKA FARA TILL GÖTEBORG DEN 20;ONDE =D
då blire liseberg och massor med shopping,
ni ska veta att denna tjej är så jävla underbar. När jag är med denna tjej så rinner tårarna av glädje, vi delar så jävla mycket. Alla jular som de kommer hit och vi hinner inte gå och lägga oss innan de andra kliver upp, och alla somrarna som vi tillbringat nere på stranden.
Förra sommaren när hon och jag for till stallet för jag skulle få lära mig att rida, och sedan när vi kommer hem så har hon blivit smittad av hästarna av ögon inflammation. Så jävla mycket skratt jag får använda när du och jag ses.
Och oftare måste de bli.
Men nu taggar vi denna sommar, den 17;onde kommer familjen fram till landet, där tillbringar vi 3 dagar, far till götet och sedan tillbaka till landet och stockholm igen.
Världsbäst.
Puss sigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0