ahh

vaknade vid halv9 imorse men bestämde mig snabbt för att somna om igen! sov till halv12, gick ut med hunden och sen tvättade jag FÖNSTER i 2timmar.. på slutet va mitt humör inte på topp men jag tjänade trotsallt 300 så det vare värt! när signe slutat jobbet gick vi på en promenad med hunden. och nu ikväll har jag inte gjort något alls förutom att kolla på tv. känns inte så nice. funderar på att sova snart så jag kommer mig upp tidigare på morgonen, men det känns inte heller värt, för jag har absolut ingenting att göra fören vid 12 då hunden ska ut. kanske lika bra att sova hela morgonen istället? imorgon tänkte jag klippa gräset och tjäna ytteligare 100kronor, men icket, för det ska tydligen regna.. nu vill jag att min marcus ska komma hem, nu direkt! jag saknar dig älskling!

jag förstår inte vad det är som händer, kan du berätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0