halvår med marcus!

hade kör imorse vilket är kul sen fick jag veta att jag hade MVG i det också, underbart! sen hade jag en liten grej på samhällskunskapen sen for jag hem! nu sitter jag och äter nudlar hur gott som helst! ska snart gå ut och läsa igenom matteboken, måste klara provet imorogn!! vid 2 ska jag tillbaka till stan, sen vidare till marcus, ska tydligen äta middag där och senare på kvällen far vi på bio, efter bion far vi till marcus och sover! imorgon är det sista idrottslektionen vilket känns tråkigt eftersom att vi nog inte kommer få ha samma lärare längre och han är bäst! så det känns tråkigt! aja, nu ska jag snart dra mig ut i det fina vädret, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0