joggning och körning.

Kom just hem efter en joggingrunda som avslutades i segelbåtshamnen, där väntade min fader och vi tog sedan bilen tillbaka, med mig som chaufför.
Dagens jobb har gått bra, jag ska inte klaga eftersom jag har ett sommarjobb. Men, jag ska erkänna, även fast jag är den som gärna jobbar med barn, sitter barnvakt, jobbar extra med barngrupper så är jag l e s s.
Det är verkligen inte tråkigt, utan snarare kul, men ungarnas skrik skulle jag gärna kunna ta bort..
Efter jobbet drog jag och mina kära vänner Sara och Vickan till stan. Trevligt trevligt.
Nu blire fotboll med killarna i huset, sedan duschen och sedan väntar sängen och ytterligare en jobbdag.
pussss sigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0