mycket duktig

imorse ringde signe och väckte mig klockan12. kvart i 1 hade jag duschat, klätt mig, sminkat  mig och gått ut med hunden och va på plats hos signe, vilket jag tycker va ganska bra gjort av mig, stressade som en tok dock. vi gick på marknaden ett tag, träffade även ank o anna och några fler, trevligt! när jag kom hem gjorde jag mamma sällskap framför tv och kollade på victorias och daniels bröllop, sprang ut med hunden i regnet sen satte jag mig och kollade igen. för en stund sen ringde jag till min älskling som är i spanien, känns så bra att prata med honom, men jag vill att han ska komma hem!!! men om en vecka, då kommer han hem! eller till stockholm iallafall.. nu har jag just ätit tacogratäng, mycket gott och sitter nu framför tv igen som jag nog kommer göra resten av kvällen också, inte så mycket mer att skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0