regn äger.

orkar inte skriva blogg längre.. men aja, igår va jag och älsklingen och såg på cirukus, helt okej faktiskt, riktigt roligt när det händer någon i umeå.. efter cirkusen gick vi till stan sen tog vi moppen därifrån hem till marcus och sov, imorse vare väldigt jobbigt att stiga upp, hade kunnat sova flera timmar till! for till skolan iallafall, tömmde mitt skåp sen spelade vi brännboll, det började regna vilket inte var så där jättekul och efter brännbollen gick jag till stan i spöregnet och mötte marcus, vi åt en subwaymacka, sen for vi till hans farmor o farfar o fikade, mycket trevligt! efter det for vi till marcus, trött som jag va somnade jag.. ikväll har jag varit med sigisen, vi käkade glass o bara chillade.. den tönten fick sommarlov idag, själv ska man få det imorgon, men bättre sent än aldrig!! har just letat i johannas garderob efter kläder och har just hittat någolunda! nu ska jag snart sova så jag tar mig upp imorgon, puss!
juste, klumpig som jag är så tappade jag just dataladdaren på stortån, så nu är den lite blå och svullen, tummen upp (Y)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0