norrbyskär bilder

Det var alltså här vi höll till och var allmänt coola, såklart lyssnade vi också på idol tove, dock var vi mycket coolare än hon.
OKEJ som jag sa så har min helg varit helt underbar, och det tackar jag mina fina vänner för.
Här är mina fina vänner, här äter dom en av 100 glassar som vi hunnit med att äta.

Mycket båtåkning=)
(L)
(L)
glada prick.. haha =D (L)
Vi spelade mini golf och åkte sedan hem, i världens vågor.
Det var kul, och vi blev blöta.
Vi buskörde runt, och skrattade och skrek - ja hade allmänt kul.

Då fick vi besök av kustbevakningen. Dom trodde antagligen att vi var aspackade och busade runt, dock så fel vi hade det bara ROLIGT.
De roligaste var att innan de åkte så sa dom kör lungt nu tjejer, och precis dom har vänt ryggen till så gör hanna världens sväng - jag och vickan skriker ;) !
bilderna är sneeea iknoow men orkar inte vänta dom.
Här vinkade vi hejdå till våra nya vänner..


Såhär glada var vi sen när de farit och hanna hade blivit godkänd förare.




Resan avslutades med melonätning och solning i de fina vädret.
Hoppas eran midsommar var lika bra som min, nämligen underbar.

Här kom några av 100 bilder, när väl ploppa upp lite bilder då och då, nu ska jag kliva upp och sedan dra mig mot sista arbetsveckan.
puuuss sigen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0