vars tog solen vägen?

idag har jag varit rätt duktig!! steg upp vid halv 11, gick ut med hunden sen städade jag mitt rum och jag kan lova att det behövdes!!! men nu är det fint, bäddade även rent i sängen så inatt kommer jag sova bra. när jag städat klart la jag mig framför tvn och somnade där, mycket skönt!! igår ringde även marcus blev glad när jag såg det utlänska numret som stog på min mobil, så skyndade mig att svara! jag saknar honom enormt mycket och vill bara ha honom här! jag hade tänk vara brunare än han när han kom hem, men hur ska det gå när vi bara har dåligt väder hela tiden? och han är i ett varmt land där solen skiner hela tiden och det är hur varmt som helst. direkt solen kommer fram måste jag alltså lägga mig på gräset och ligga där hela dagen, visst har jag blivit lite brun, men kan lova att det inte är tillräcklig! så solen, kom fram! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0