17årrrrrrr

tack alla fina vänner! ni är underbara och jag har haft en underbardag förutom migränen som kom på besök ett tag.. imorse kom min familj o väckte mig, jag fick en navelpiercing, örhängen och en keyboard som jag fick leta länge efter, springa upp o ner, lapp efter lapp, men det var trevligt! skoldagen var dryg, hade två prov bara hoppas på att det gick bra.. efter skolan blev signe och optikern, kul att jag ser så himla bra..... sen for vi hem hit, jag sov tills alla kom eftersom att den älskade migränen kom på besök... senare blev det gooood smörgåstårta, marängtårta o massa kakor, we löööööv it! just nu sitter jag o signe o ser på efterlyst och ikväll ska sigis sova här! blir väl att se på film o prata hela natten, vi ses inte så mycket längre och det suger:( så blir väl att ta igen nu! men nu blire fika igen, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0