lov är något vi borde få oftare!

jag har inte orkat blogga, men nu ska det bli ändring på det! lovet började väl inte så bra.. ifredags for jag hem från skolan för att jag höll på dö i migrän, sov hela dagen/kvällen/natten och vaknade sedan upp på morgonen och då kändes det bättre, vi hade match mot stran och vann med 5-3, vi spelade väl inte jättebra, men vi vann iaf och tur det, marcus var även och kollade på matchen, så efter det var jag med han, mysigt! han for hem vid 6, då käkade jag o johanna pizza sen såg vi på melodifestivalen. på söndagen minns jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen? men på kvällen var jag med fian iaf, mycket trevligt, blev 2chirrepåsar och jag är inte förvånad. på måndagen for vi till stan, träffade inte så mycket folk, men vi åt på frasses och det var gott tills jag fick ont i magen.. på kvällen togs det kort. i tisdags var jag ute med två hundar lite mer än en timme, grymt skönt och fint väder! efter det for jag till optikern, kändes inte värt alls.. slösade 40spänn för att vara där i 10minuter. när jag kom hem åt jag innan jag mamma o pappa skulle fara iväg på körkursen, så nu är den gjord iallafall vilket är skönt, den var väldigt dygt och tog 3timmar! tur man fick fika iaf. i onsdags blev det stan och fian igen, vi åt en subwaymacka denna gång, mumsssss! sen på kvällen kom hon hit och då bakades det kladdkaka, göö! igår var det torsdag och då for jag o fia ut och fotade igen, har dock inte sett resultatet än, men jag hoppas att det blir bättre än vad det brukar bli.. inte alltid vi lyckas om vi säger så. när jag skulle börja cykla till holmsund vare fint väder, solen sken och det var varmt! när jag var på bron började det småregna lite, men det var inte så farligt, när jag möter fia spöregnar det, det är slask och hemskt, blött vart det.. så vi bestämde oss för att fara till en tunnel, sen när jag skulle cykla hem igen så snöade det.. aja, på kvällen hade jag träning, vi var inte så många så det var väl inte jättekul, men skönt att börja träna igen. imorgon far laget till övik, vi ska sova på hotell, bada på paradisbadet och gå på bio, kommer ba bli king tror jag, sen på söndag har vi match mot övik, bara hoppas på att den går bra! ne, nu ska jag gå o göra pannkakssmet, gå ut med hunden, sen äta gooooa pannkakor, hare bra världen, vi hörs! puss/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0