brännboll

kvällen igår var verkligen superrolig! började med att direkt jag kom hem så sa dom att jag tydligen hade lovat att vara med i brännboll och likaså signe, men det var riktigt roligt! vi for dit vid 9, började väl med att vi va 20 något kanske? och efter ett tag kanske 60-70? hur som helst så vare king! när alla drog stog jag och signe kvar och sköt, jag träffade riktigt många och långt for dom, så nu är jag redo för yran! känns underbart!!! innan vi for och spelade brännboll satt vi hos valparna, helt underbart gulliga, vassatänder och vassaklor, bits i fötter, händer, ben, armar, ja, vars dom än kommer åt.. nu ska jag duscha sen ska jag o sigis ner till stan! sen halv6 ska min klass uppträda. vi ses, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0