ingeeee internet

Gårkvällen med mina underbara tjejer blev toppen, vi åt inprincip hela tiden, hade typ träningsverk i munnen..
Jag har hur mycket bilder som helst, och om jag har tur så skickar maria lite bilder också! =D
När klockan var kring 2 så bestämde vi oss för att börja plocka undan, när jag skulle ta vatten ur kranen så kom det 1 dl vatten, inge mer!
Då var det så att vattenverket i obbola hade blivit träffat av blixten, fick ringa mamma och pappa, de kom och hjälpte oss och städa,
men utan vatten gick de inge vidare, vi hade använt extremt med glas osv, men mamma var räddaren och for och diska imorse.
När jag kom hem igår kväll så visade det sig att blixen även träffat nått som gjorde att inte vårat internet eller telefon funkat. Toppppppen -NEJ
därför jag inte kunnat blogga, om jag har tur fixar det sig imorgon.
Är hos amy nu på middag och fika,
Vi hörs väl imorgon eller på måndag, hoppas ni har en superhelg.

sigennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0