rubriker..

imorse for jag till skolan och då fick jag veta att jag bara hade en lektion vilket var skönt och det var idrott vilket var helt okej, vi hade cirkelträning och massage, underbart skönt och jobbigt, men det är så det ska vara, jag känner dock att medicinen tar, benen orkar inte och armarna blir trötta så jag undrar hur jag ska kunna vara med och träna fys med laget.. iallafall så slutade jag halv10 sen skjussade pappa hem mig. for på ica och köpte lunch, sen såg jag på avatar men råkade dock somna så får se mitten på filmen någon annangång, nu sitter jag och äter glass och ser på tv, finns inget bra att se men alltid bättre än något, ha en bra dag,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0