borta bra - OBBOLA BÄST

jag är hemma SKÖNT!
dagen och framför allt veckan har varit super, TACK alla för en världens upplevelse!! :)
jag och min linkispinkis har pluggat hela vägen hem eftersom vi har ett idrottsprov imorgon,
känner mig lite orolig men ska nog lyckas med det också! :)
helst eftersom att när jag kommer hem så ser jag att jag lyckats fått ihop ett vg+ på estetiskverksamhet, både i bild och musik, fattar inte hur. Inte mamma eller alle heller dom sa bara HAHAHAHHAHAHAHA. typ.
ikväll blire att dejta plugget och även en skype dejt med mille!! :)
nu äre bara 2 dagar skola - sen helg.
även fast jag ska plugga hela helgen så känns de skönt!!
puss världen OCH HEJ IGEN SVERIGE.
ska nu fortsätta göra denna brud lite mer fundersam, håller på med hennes 18;års present och tror att det här kan vi riktigt jäkla bra!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0