less nanting!

dagen har varit en lång och dryg idag, less på det mesta och skolan gör det inte bättre. har sjukt mycket i skola och det känns så grymt jobbigt. har just lämnat in svenskan iaf, vet inte om det blev en artikel men har iaf skrivit.. nu äre väl bara att fortsätta med psykologin som ska in på fredag, träna på redovisning som jag har imorgon, läsa ut en engelskabok och sen plugga till ett matteprov.. känns som att jag inte har så mycket till liv just nu.

idag efter skolan for jag och världens finaste till stan, marcus hittade en gullig mössa som jag kommer älska att klappa på, efter det gick vi och fikade på wayne´s om det stavas så? skulle beställa kaffe till marcus, men det blev tydligen två, så jag fick dricka kaffe och äta en muffins. kaffe måste nog vara något av det äckligaste man kan dricka, men tillslut var det nere och jag har fått för mig att jag ska lära mig att dricka det, får väl se hur det går. åter till pluggandet, ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0