mjaa

dagen igår var hur bra som helst! när vi gjort oss klara gick vi till marcus mamma och pappas jobb och sen gick vi vidare till stan och åt på frasses med dom, mysigt! efter det gick vi runt på stan och marcus köpe ett par fina skor, vi tog bussen tillbaka hem till marcus, såg på tv och hade det bra! åt hemmagjord pizza till middag, gottgott! sen gick vi på ica, köpte fredags mysssssss och  sen vare idol! när idol var slut fick jag åka hem med signe, snällt bara! nu sitter jag och ser på barnprogram? ska snart göra mig iodning för att fara på match, efter matchen ska jag hem och äta och sen vidare till stan för att fara o bowla med marcus och några, kommer bli super bra bara! ha en bra dag alla , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0