ultimat

dagen har verkligen hur bra som helst.
vg på historian och jag är ändå helt okej nöjd, for sedan hem åt godmiddag med morfar och fick sedan skjuts till min linkis!! Vi hade det huuur bra som helst och jag har skrattat så tårarna har runnit, planerat och pratat mycket inför frankrike osv. Den linn ska bo hos verkar asbra, asså hon gör typ allt så linn ska trivas, hon hade inte någon aning om vem min var men skulle som ändå försöka hitta henne så vi kan umgås!!! MENMEN JAG HAR HAFT DE SUPER OCH TJEJEN ÄR HELT KLART UNDERBAR!

sedan kom mammsen och hämtade mig eftersom att "jag vill ju inte vara på vasaplan själv mitt i natten ehhehe" så då blev det bil hem, vi plockade upp sara och det gjorde dagen ännu mer ultimat eftersom att jag även fick träffa henne!!
nu så ska jag pyssla med pappas present, han fyller år imorgon och sedan ska jag sova.
avslutar detta inlägg med att säga att jag har världens bästa vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0