hemmalördag

Gårdagen med brudarna var underbar.
Började dagen på stan och frasses med min fina vän sara, hon for sedan till markus och jag mötte upp Mille. Vi tog bussen till IKSU, mötte Linn och körde 2 superpass.
Sedan blev det handling och lagning till en SUPERGOD tacogratäng. Vi sov gott i milles lägenhet, när mille somnat så hör jag och linn att det knackar på dörren (klockan är vid halv 2 kanske, och vi har skrämt upp varandra med massa skit, vi tror att vi inbillar oss men då knackar det igen) Vi väcker mille och hon går tveksamt och öppnar med mig och linn efter... hahahah dock vare inte så spännande endast milles granne som var utelåst;))
Till frukost blev det scones och kladdkaka =D=D
Kvällen spenderas hemma, har suttit och målat och skrivit med linn som också gjort det haha vi är cooola vi.
Kom dock just hem från Holmsund och en litens övningskörningstur, vilket gick helt okej!!
Nu ska jag se OTH och hämta något gott... för upptäckte just att chipskålen var slut.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0