min prins(L)

jag skriver inte så ofta längre, men det är för att jag inte kan lägga in bilder och då blir det tråkigt, iallafall, i söndags vid 6 satte jag mig på bussen till min pojke, hoppade av på ica och köpte gott godis sen gick jag hem till han, vi hade det mysigt, såg på film och lite sånt, igår for vi till mediamark, lekte lite med ipads osv, efter det for vi hem till marcus igen, fick jättegoda pannkakor till middag, mumsss! sen gick vi på ica igen för att jag ville ha godisssssss, efter det såg vi på tv och sov. idag steg vi upp vid halv1, gjorde oss klara, åt lunch och sen for jag hem, när jag kom hem gjorde jag en god potatis och purjolökssoppa, mmm. har förövrigt pluggat lite teori till körkortet, snart äre dax! är galet taggaaad! just nu ligger jag och äter morötter med dipp, chillar sista kvällen som är kvar innan skolan börjar igen.. det känns så hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0