så kan de gååå

dagen igår började dåligt, först tappade jag typ ut alla mina tuggummin, fick stressa till bussen och sen var den en kvart sen.. så fick stå o frysa, sen höll jag på missa bussen till skolan men hann precis! skulle ha körporv 10 i 4, men sen va en i klassen sen så fick gå in 20i 1:D vilket betydde att jag hann med kvart över 1bussen hem! skööönt kan jag lova, när jag kom hem la jag mig framför tv och somnade där, åt middag och sen vare dags för träning, gick väl sådär.. idag fick jag sovmorgon till 9 eftersom jag hade körprov igår kunde jag ta 10.06 bussen, de va också skönt, men bussen va seg så missade jag bussen i stan och var tvnungen att gå till stan, har just haft gitarr och sen har jag gemu, sen ska jag hem till min sjuka pojke och göra honom frisk:* ha en bra dag alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0