tänkte bara visa att jag lever

hej allihopaaaaaa!
igår for jag över till holmsund till min fina vän, sen sjöng vi lite på hennes brors dop, hoppas att det lät någorlunda bra iallafall, dopet var iallafall fint! efter dopet vare gofika och det tackar man ju aldrig nej till!

sen for jag hem och bytte om sen for jag till älsklingen där jag fick mer fika och sen gick vi in till stan för att äta middag och sen se sista harry potter! så underbart bra film, önskar att det kom fler för den sista filmen va så sjukt bra och den bästa av alla som varit! skulle lätt gå o se den igen och jag kommer se den igen helt klart! efter bion for vi hit, tjockade med lite chips o dip och morötter, ba gott!

idag har vi bara chillat, nu har marcus åkt iväg till några för att äta middag och efter det kommer dom hit och hämtar mig, det blir nog super!

på tisdag ska jag ut till stugan och tjäna lite pengar, det kommer sitta fint! nu ska jag o mamma grilla lite mat sen äta, hoppas alla får en lika bra kväll som jag kommer få!
TJAOOOOOOOO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

di fixade biffen bara bra.

2011-07-17 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0