arg&less

livet som fotbollsledare har rullat på, och barnen blir bättre och bättre.
Idag tackade jag för mig eftersom benen skulle opereras imorgon, när jag kommer till mitt andra jobb på eftermiddagen så får jag ett samtal.
En knäskada hade kommit in och alla operationer innan klockan 12 skulle strykas, där med stryktes jag. Jag skulle sövas ner vid halv 11.
Just nu så sitter jag hemma och deppar och gråter var och varannat, varit inställd på detta länge och taggat att allt ska bli bra igen, är så galet less på att ha ont.
Ortopeden får nu också sommarstängt, vilket gör att operationen inte blir förrän efter sommarlovet, ORKAR INTE.

Kommentarer
Postat av: -

<3

2011-06-21 @ 19:36:01
Postat av: Linn

det kommer ordna sig!!! lovar <3

2011-06-22 @ 00:45:32
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0